aiskrm lina kek iqram bunge sushi suliza air sukan hijau konvo ros ns aym una bunge iqram bunge exam lemg f3 bungepurple iqram bungepink spongebob gua keliee boja pizza tiang bulan qiqah zura bgeoren kompang domo jihah kek smah air ulat pncg gunung oren ikan pepatung kek cahna cahnamen ajat mekap bunge pantai cah siput cupcake bunge badar cah lumut bunge kembang api manis buln kuihsampan cintakhadijh kek coklt milo baby coklt kekjmuan ros oren f5

Hari Sukan SMAH 2012

  • Wednesday, July 18, 2012
  • Cekgu Akmar
  • assalamualaikum :)
    doalah, saya berjaya update pagi nih.huhu.
    ini kisah hari sukan hari tuh.
    sebenarnya, tak banyak gambar yang saya dapat ambil, disebabkan saya balik jam sepuluh pagi kerna urusan penting, so..saya dapat ambil gambar semasa pebarisan je.

    saya sebenarnye, nak edit. tapi nak tunggu masa free+ada mood, alamatnya, citer ni makin basi.hahaa
    so, nah...gamabr-gambar masa sukan hari tuh :)

    alhamdulillah, tahun ni tema sukan berbeza.
    ada rumah perang.ehehe
    tabuk.uhud.ahzab.hunain
    TUAH :P

    tahun ni saya rumah TABUK. rumah merah. sebenarnya, ni kire first time kot saya rumah merah. dari zaman sekolah, asyik rumah hijau/kuning. macam dah sinonim. kali nih pulak tukar

    guru-guru rumah merah 
    mh intan, mh suliza, saya, ml halim dan ml izhar.

    pengerusi rumah kami: marwan
    naib pengerusi: nurul syuhada

     
    oke, mh sue g dan mh misleha jadi ajk hadiah tahun ni
    mh sue y dan mh nabila bahagian pemarkahan
    mh suliza setiausaha
    dan pn mas yang banyak membantu pada hari tuh
     
    masa ni tengah tunggu arahan nak pebarisan masuk padang
    tahun nih pun still buat sukan kat padang sek men rapat setia. disebabkan padang kat sekolah still tak elok lagi.huhuh

    budak-budak ni super kreatif. pastu semangat-semangat pulak tuh. 
    ada yang sampai malam-malam datang sekolah buat preparation. 
    tido kat sekolah pun ada. hehehe

    perasmi ada en kamil (ayah khadijah atifah-ex smah)
    ada umi lina kat situ.hehee
    pengarah hari sukan: ml mahktar yang super sibuk hari tuh.
    kesian dia sebab family dia accident pada pagi tuh, alhamdulillah hanya cedera sikit.

    nah...ini dia emcee pada hari tuh.
    isna & banin stam ni saya lupa lah nama
    tapi mh terima kasih sangat pada kamu berdua.
    pada isna yang banyak tolong edit teks tuh. sangat independent oke. :)

    ibu bapa yang hadir

    pergh..sangat smart!

    angry biiiiirrrrrddddd!!!!!! :P
    pening dengan idea banin.hehehe

    terima kasih jugak kat shahir..sebab banyak tolong saya handle banin masa latihan sukan hari tuh
    dan beberapa orang banin lagi yang ikut je arahan saya, dahlah kena marah segala..terima kasih sangat-sangat!

    hehhe..hero nih.

     
    alhamdulillah.
    terima kasih pada semua
    pada semua muallim dan muallimah yang bersusah payah
    sama ada pada hari sukan atau pada hari latihan
    pada setiap kelemahan yang ada
    saya ucapkan terima kasih banyak-bnayak.
    semua nih, saya ambil sebagai pengalaman yang sangat bermakna.
    insyaAllah, akan lebih baik dari ini sukan akan datang :)

    tahniah rumah UHUD :)
    juara keseluruhan ^_____^

    1 comments:

    suzaimi johari said...

    serius,meriah!nampak sgt happenning!rindunya..huhu

    Labels

    Aqiqah (1) as (1) baby (1) convocation (1) ElmoDomo (4) Exam (1) family (1) JalanJalan (10) kawan (1) kem (5) magisAllah (2) MakanMakan (6) Potrait (1) projek cekgu bujangs (1) Resepsi (5) sekolah (6) Sukan (3)
    Powered by Blogger.