aiskrm lina kek iqram bunge sushi suliza air sukan hijau konvo ros ns aym una bunge iqram bunge exam lemg f3 bungepurple iqram bungepink spongebob gua keliee boja pizza tiang bulan qiqah zura bgeoren kompang domo jihah kek smah air ulat pncg gunung oren ikan pepatung kek cahna cahnamen ajat mekap bunge pantai cah siput cupcake bunge badar cah lumut bunge kembang api manis buln kuihsampan cintakhadijh kek coklt milo baby coklt kekjmuan ros oren f5

Resepsi: Aumil & Izzaki

  • Saturday, June 2, 2012
  • Cekgu Akmar
  • assalamualaikum :)

    lepas balik mukhayam hari tuh, saya terus rush balik umah. lepas kemas-kemas, terus gi umah cik oren.
    dia kena jadi driver dan teman saya ke umah wedding bespren saya nih, cik aumil :)

    saya kenal aumil ni masa sek ren. kami start rapat masa darjah empat sampailah darjah enam.
    bayangkan dah 15 tahun! sampai dia pun dah tak cam muka saya,
    (ketara sangat ke saya jadi gemoks nih.huhu)

    masa sek ren, ada lagi dua kawan baik saya, Mazura (yang sekarang pun sudah jadi cekgu yang punya seorang anak.hehe) dan lagi sorang Azriza (yang sekarang sudah jadi permaisuri rumah di Dubai, dan sedang morning sickness.hehe) rasa kejap sangat masa berlalu. saya rindu sangat zaman sek ren!

    saya rindu zaman tudung senget, comot-momot, nak gadoh-manja sama-sama, main lompat getah.haha
    rindu sangat nih T____________T

    lepas keluar result upsr, kami berempat berpecah.
    aumil masuk mrsm sebab budak nih sangat pandai.
    dahlah pandai, cantik pulak tuh.hehehe
    teror main catur, dahlah sgt kreatif!


    lepas je tukar sekolah, saya dan aumil still utus-utus surat.
    kami kongsi kisah sekolah baru masing-masing.
    sangat sweet masa tuh.
    main tukar-tukar penanda buku, saya sangat jelesh sebab dia dapat mrsm.huhuhu

    adakah saya sorang je rasa moment ni sangat sweet? 
     This emoticon has been enhanced by FaciconsThis emoticon has been enhanced by FaciconsThis emoticon has been enhanced by Facicons

    saya sebenarnya dah lupa, macam mana kami terhenti berutus surat.
    dari surat-surat yang saya masih simpan kemas, takde lansung tanda-tanda kami pernah gadoh.
    mungkin masing-masing sibuk dengan hal sendiri. tanpa sedar, persahabatan kami tergantung.
    sampailah masing-masing terjumpa balik kat mukabuku.
    dan saya sedar, perasaan nya sudah tak sama.
    apa pun, saya tetap rindu dengan zaman budak-budak kita dulu
    sweet memori.
    selamat pengantin baru, kawan.
    saya ingat kamu sampai mati.
     selamat bertemu di syurga.insyaAllah.
     dan selamat berchenta dengan sehalalnya :)

    terima kasih budak kecik teman saya :)

    0 comments:

    Labels

    Aqiqah (1) as (1) baby (1) convocation (1) ElmoDomo (4) Exam (1) family (1) JalanJalan (10) kawan (1) kem (5) magisAllah (2) MakanMakan (6) Potrait (1) projek cekgu bujangs (1) Resepsi (5) sekolah (6) Sukan (3)
    Powered by Blogger.