aiskrm lina kek iqram bunge sushi suliza air sukan hijau konvo ros ns aym una bunge iqram bunge exam lemg f3 bungepurple iqram bungepink spongebob gua keliee boja pizza tiang bulan qiqah zura bgeoren kompang domo jihah kek smah air ulat pncg gunung oren ikan pepatung kek cahna cahnamen ajat mekap bunge pantai cah siput cupcake bunge badar cah lumut bunge kembang api manis buln kuihsampan cintakhadijh kek coklt milo baby coklt kekjmuan ros oren f5

Projek Elmo && Domo: #4 Pokok

  • Saturday, January 22, 2011
  • Cekgu Akmar
  • Labels:
  • suatu petang yang damai....Domo sedang berehat-rehat..


    "bestnya...kalau dapat berjemur macam ni hari-hari"


    "tapi kan....mana Elmo yer...senyap je hari nih...hmmm"

    *tibe-tibe*
    "Domoooooooooooooo~"


    "eh, sapa panggil nama saya? semut nih ker?"


    "hahaha.semut mana boleh bercakap. saya lah Domo...atas sini.."


    "eh, macam mana awak boleh sampai kat atas tuh?"


    "tengok kakilah..saya panjat tau. awak boleh ker kaki pendek? haha"


    " Elmo..awak jangan cabar saya....."


    "saya bukan cabar..saya tanya, awak boleh ke panjat? hehehe"


    "boleh jer!"
    alamak...besarnya lubang....macam mana nak lompat nih..


    "baik saya naik lagi tinggi..nanti Domo takleh panjat..haha"


    "Domo, awak sure ke nak panjat?"
    "boleh-boleh..awak tunggu je kat atas tuh."


    "berangan je si Domo nih...tak sedar kaki pendek"


    "macam mana saya nak lompat nih..idea...idea..."

    "Domo, awak boleh ke naik tuh?hehehe"


    "ish..bising je elmo nih..awak tunggu je situ..saya naik"



    "hiyahhh...."


    "fuh...fuh...akhirnya..."


    "hahaha, awak naik salah pokoklah Domo"


    "alamak....ye ke?"


    "alamak...tingginya...."
    "habislah awak Domo...berani ke nak terjun..."


    "kalau nasib baik..jatuhlah...atas pokok bunge..-"


    "kalaulah nasib tak baik....aaa..jatuh ke tanahlah..patah riuk.haha"


    "eh, apa awak merepek nih Elmo?"


    " saya dah nak sampai nih.."


    "Elmo..saya nak mintak maaf, sebab tertolak awak hari tuh.."


    "takpelah..nak buat macam mana....dah MELAYANG pun.."


    " saya betul-betul tak sengaja..TERtolak.."


    "takpelah...awak kan kawan saya"


    " elmo, awak cakaplah...saya sanggup terima hukuman..."


    "betul ke?"
    "betul...awak cakap je ape saja Elmo."


    "awak nih baik lah..Domo.."
    "hehe..sama-sama"


    "ELMOOOOOOOOOOO!!!!"
    "opssss....TERtolak"


    ;)

    0 comments:

    Labels

    Aqiqah (1) as (1) baby (1) convocation (1) ElmoDomo (4) Exam (1) family (1) JalanJalan (10) kawan (1) kem (5) magisAllah (2) MakanMakan (6) Potrait (1) projek cekgu bujangs (1) Resepsi (5) sekolah (6) Sukan (3)
    Powered by Blogger.